Meer conversies
Onze online marketing bestaat uit drie soorten met ieder een andere betekenis:
Social media advertising
Een paar keer per dag scroll je door je Facebook of Instagram en zie je allerlei posts op je tijdlijn of stories. Af en toe zal je een gesponsord bericht voorbij zien komen. Bij dit bericht staat dan ‘gesponsord’. Vaak zijn het berichten van mensen of bedrijven die je niet volgt. Toch hebben ze jou weten te bereiken. Hoe? Door social media advertising. Met deze vorm van online adverteren stel je jouw doelgroep in op basis van verschillende factoren. Hoe vaker je een bericht promoot, hoe beter je jouw doelgroep bereikt en hoe meer je doelgroep de posts voorbij ziet komen. De kans is daardoor groot dat je doelgroep jouw gesponsorde berichten herkennen en doorklikken naar jouw social media account, webshop of website. En dat wil je, toch? Daarom helpen wij je graag met social media advertising, social media marketing en een social media strategie. Stuur ons vandaag nog een bericht
Zoekmachine adverteren (SEA)
Waar social media advertising gericht is op social media, is zoekmachine adverteren gericht op – de naam zegt het al, zoekmachines. En dat is erg effectief, omdat iedereen zoekmachines veelvuldig gebruikt. Ga maar eens na: als jij online een nieuw horloge wilt kopen, zoek je op het keyword ‘horloge’ met wellicht nog een merk (‘Cluse’) ervoor. In de daaruitvolgende zoekresultaten klik je hoogstwaarschijnlijk op het hoogste zoekresultaat: de advertenties. Dit is zoekmachine adverteren, ook wel SEA genoemd. Een aantal voordelen van deze vorm van online adverteren zijn dat je direct resultaat hebt en je per click betaalt. Lees meer hierover op onze SEA en SEO pagina. Wil je ook graag boven in de zoekresultaten van Google staan? Stuur ons dan een bericht en wij helpen je graag met zoekmachine adverteren.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Stel, je hebt een WordPress webshop waarop je kleding verkoopt. Je wilt graag dat je doelgroep bij jouw webshop kleding bestelt. Maar dan moet je webshop wél eerst gevonden worden. Dan is het belangrijk om zoekwoorden te gebruiken die jouw doelgroep in Google zou invoeren. Zoekt jouw doelgroep bijvoorbeeld vaak op ‘Nike sportbroek’ of ‘korte zwarte broek kopen’, dan is het belangrijk om deze zoektermen te verwerken op je webshop. Op deze manier wordt je gevonden en krijg je meer conversies naar je webshop.
Voordelen zoekmachine optimalisatie (SEO)
- Je vergroot de vindbaarheid van je website;
- Hoe hoger je in zoekmachines staat, hoe meer bezoekers er naar jouw website komen;
- Je website wordt door Google als betrouwbaar beoordeeld naarmate je hoger in de resultaten scoort;
- SEO is helemaal gratis, dus hoe beter je de de zoekmachine optimalisatie inricht, hoe meer profijt je ervan hebt.